Πως διαλύεται ένα iphone σε αργή, απαλή κίνηση [που λέει ο λόγος] μέσα σε ένα ... blender [Μου σηκώθηκε η τρίχα!]. Δεν μου το έδιναν εμένα ...

  • Δεν θα διέλυα με τίποτα αν το είχα στα χέρια μου. Απορώ ποιος τρελός θα το έκανε!

    Υ.Γ.: Πολύ ωραία η νέα εμφάνιση του blog σου. Πείραξες πολύ τον κώδικα; Σε ρωτάω γιατί είχα κατεβάσει τον κώδικα ενός Blogger Template από ένα site και μόλις το έκανα paste στο αντίστοιχο πεδίο από το Admin Panel του Blogger μου έβγαζε μήνυμα λάθους XML. Εσύ που είσαι ειδικός ξέρεις γιατί το κάνει;

    Ευχαριστώ!

  • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ειδικός! Πλάκα έχει! Είμαι ο original copy-paste αλλά με μπόλικη αντίληψη! Κάνω ότι μπορώ!Πολύ δουλειά όχι δεν χρειάστηκε, αλλά είχα σώσει το προηγούμενο template και διάβασα τον κώδικα κάνοντας μετατροπές ΧΩΡΙΣ να ξέρω html, το επαναλάμβάνω για να μην ξεχνιόμαστε!

    Τώρα για συμβουλές δοκίμασε κανέναν guru του html όπως τον Γιάννη Τσεβδό.