Δουλεύοντας με το Macbook Air Pro

Είμαι σε ένα καταμαράν 30 μέτρων και βρίσκω μπροστά μου ένα Apple MacBook Air Pro. Πρεπει να του εγκαταστήσω το Vodafone Mobile Connect Card και είναι η πρώτη φορά που θα έχω ένα Mac για να εργαστώ. Στο θεωρητικό καλά είναι όλα. Στο πρακτικό είδα ότι το λειτουργικό είναι εύκολο να δουλευτεί, μοιάζει με τα windows και δεν δυσκολεύτηκα να κάνω installation απο το site της Vodafone το πρόγραμμα, μέσω wifi connection. Μου έκανε απίστευτη εντύπωση το πόσο λεπτεπίλεπτο είναι, σε σημείο να νομίζεις ότι είναι ψεύτικο, το σηκώνεις με 2 δάκτυλα. Δεν είναι γρηγορο, παρόλο που το λειτουργικό βοηθάει να μην καταλαβαίνεις πολλά, σε απλές διαδικασίες. To πληκτρολόγιο του, πολύ καλό αν και διαφορετικό σε design. Οι πόρτες σύνδεσης είναι σχεδόν ανύπαρκτες και το πορτάκι που ανοιγει για να βγει η usb τόσο δυσχρηστο που καλά καλά δεν μπορούσες να βάλεις το adsm-modem-stick της Vodafone. Απο την άλλη αν το θες για απλή καθημερινή χρήση, ένα ιντερνετ, μια σελίδα στο word [ναι είχε εγκατεστημενο και MS Word!] θα το λατρέψεις γιατι απλά δεν καταλαβαίνεις ότι το κουβαλάς. Ενας power user απλά θα το προσπεράσει. [Σημ. του εκδότη... το κορυφαίο της υπόθεσης έγινε απο την Vodafone, όπου το τεχνικό τμήμα έλεγε ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί η Sim Card και το Account dept. έλεγε ότι εμείς έχουμε ενεργοποιήσει την κάρτα. Και οι 2 διάβαζαν την ίδια database! Αθάνατη ?Ελληνική? οργάνωση].

  • Το Lenovo X300 είναι και γρήγορο λόγω SSD δικού αλλά και πολύ πιο λειτουργικό από θέμα θύρες και τα λοιπά. Σου προτείνω να μπεις στην σελίδα της www.lenovo.com και να δεις το μηχάνημα. Ένα πολύ ωραίο video Mac Air VS X300 υπάρχει στο http://www.youtube.com/watch?v=ijPVqq1FWZI&eurl=http://lenovoblogs.com/designmatters/

  • Υπάρχουν πολλά όμορφα notebook και δεν αμφιβάλλω, στην προκειμένη περίπτωση είναι οι εντυπώσεις μου για το Apple.

  • Σου βρήκα δουλειά κουμπάρε!
    Την κάνεις που την κάνεις τσάμπα!

  • Δεν την κάνω τζάμπα! Εχω κερδίσει καταπληκτικούς φίλους και έχω αποκτήσει ένα βήμα που μπορώ να μιλάω για πράγματα που με απασχολούν και υπάρχουν άνθρωποι που με ακούνε, χωρίς να είμαι στο κέντρο του κόσμου. Λεφτά βγάζω. Εδώ μέσα απλά δείχνω ότι μπορώ να κάνω πολλά σημαντικά πράγματα. Και βγάζω και την μούρλα μου, χωρίς να με κατευθύνει κανένας.

    Είναι σημαντικό για μένα. Γι αυτό και δεν προχώρησα βασικά σε κάποιες συνεργασίες. Είναι πολύ σημαντική για μένα η ανεξαρτησία μου...

    Να κάνεις κάτι όταν το θες, όποτε το θες. Η ελευθερία είναι πολύ σχετικό και πολύτιμο αγαθό!

  • 1. Πρόσεχε «κομπάρε» θα σε προσηλυτήσουν οι «Μηλαράδες»! Έχε το νου σου και τα μάτια σου ανοιχτά και μείνε μακριά από χιλιαστές και αιρετικούς της 'Apple', θα σε «εκπαραθυρώσουν»! Ποιον; εσένα! Ένα γνήσιο τέκνο της Microsoft.
    2. Έχουν 30 μέτρα κότερο και δεν μπορούν να εγκαταστήσουν ένα usb dongle της vodafone; Έρε που πάνε τα λεφτά… άτιμη κενωνία!
    3. 'Νταξει, δε λέγεται Macbook Air Pro, αλλά Macbook Air, αλλά ας είναι -εκεί θα τα χαλάσουμε τώρα;
    4. Καλή η ελευθερία έκφρασης και η μετροέπεια Ανδρέα -μη καταντήσεις σαν τον ρεζίλι τον πρέζα και συ- αλλά βάλε βρε αδερφέ και κανένα άρθρο να χαζεύουμε απ'τη δουλειά ποτε-πότε! Α, και με τη sunday list τι έγινε; Χαλαρώνεις, για συγκεντρώσου! :-D
    5. Δε με λες τώρα, πως τα καταφερες και σύνδεσες το iPhone με το στερεοφονικό σου μέσω bluetooth, σε ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει μιας και το bluetooth στο iPhone είναι crippled, ούτε ένα τραγουδάκι δεν μπορούμε να στείλουμε στα φιλαράκια μας και ο υπολογιστής δεν το αναγωρίζει για file transfer όπως το παλιό μου Nokia. Για δώσε κανένα λινκ με οδηγίες και σε μας.

  • 1. Αν δεν φτιάξει η αντιπροσωπεία της Apple στην ελλάδα, MACάς δεν γίνομαι.
    2. Είναι τόσα χρόνια το μικρόβιο του BSOD μέσα μου, που δεν βγαίνει!
    3. Ναι, "αδιάντροπα", ξεκουράζομαι. Γεμίζω μπαταρίες αλλά θα επανέρθω τόσο δυναμικά που θα τα χάσετε! Και με ανταπόκριση από εξωτερικο!!!
    4. Ερχεται το Iphone 3G, στα χεράκια μου.
    5. Για να έχει ενδιαφέρον να με διαβάζετε, πρέπει να είμαι οκ μέσα μου. Γι αυτό και δεν έχω κάνει συνεργασία σε μόνιμη βάση με περιοδικά, παρόλο που είχα προτάσεις.

    6. Είμαι σε φάση αναδόμησης και με πολύ πολύ δουλεια ....