itunes 9 - just arrived

Κατεβάζω το νέο itunes 9, που έχει αρκετά genius χαρακτηριτικά και είναι 88 ΜΒ η εγκατάσταση του. Σε λίγο τα περισσότερα. Μετά την εγκατάσταση, αμέσως ενεργοποίησα το family share για να έχω τα ίδια αρχεία στο itunes του γραφειου και του σπιτιου. Αυριο πρωι θα δοκιμάσω του γραφείου. Σε δεύτερη φάση, καθώς περιηγούμαι στα μενού διαπιστώνω μεγάλη αλλαγή στην ταχύτητα μετάβασης από μενου σε μενου, σαν να εχουν ξαναγράψει τον κώδικα!. Αυτό που πρέπει να προσεχτεί είναι ότι όταν ενεργοποιείς την επιλογή Genius, στέλνονται πληροφορίες για τα αρχεία που έχετε, στο apple store. Με προσοχή! Αρχίζω να επεξεργάζομαι το itunes DJ, θα κάνει το DJ για μενα?? Cool! Στα settings του Dj μου άρεσε το highest rating songs to play more often. Δεν μου άρεσε που ringtones φτιάχνεις μόνο από τραγούδια αγορασμένα από το itunes store, σε περιορίζει. Σημειολογία: τα κουμπιά διαχείρησης είναι πιο μικρά, όλο και περισσότερο μου φαίνεται ξαναγραμμένος ο source code του itunes.

  • Ringtones παλιά στο Τέξας! Προσπάθησα να κάνω αλλά δεν..και δεν φταίει η αγορά η συλλογή που έχω είναι 90% αγορασμένη:

    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=523065

    Ενα link με όλη την αλήθεια..αν δεν είσαι Αμερικάνος, είσαι της Apple ένας νάνος!

    BTW

    Αρχίζω και σπάζομαι με αυτές τις !@#!@ που κάνει κάθε τόσο.

  • Κανει πάαααρα πολλές μαλακίες και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, εχω πει πολλές φορές πράγματα που δεν μου αρέσουν.

    Αλλά ουδείς αναμάρτητος