Privacy Policy - ένα σημαντικό ζήτημα

Σε ένα ενδιαφέρον ανάγνωσμα που έκανα πρόσφατα σε ένα Privacy Policy [είναι η πολιτική απορρήτου της κάθε εταιρείας που πρέπει να αποδεχθείς για να προχωρήσεις στην χρησιμοποίηση ενός προϊόντος, τις περισσότερες φορές software], είδα έναν όρο που με εξέπληξε. Ομολογώ ότι δεν το είχα ξαναδεί και μου έκανε εντύπωση, αν και θα χαρώ να ακούσω σχόλια πάνω στο ζήτημα:
We use the information we collect in a variety of ways, including to:
Investigate, prevent or take action regarding any illegal activities. Να ερευνήσουμε, να αποτρέψουμε ή να πάρουμε μέτρα για παράνομες δραστηριότητες
Και αναρωτιέμαι με το φτωχό μου το μυαλό, ποιος έβαλε χωροφύλακα την κάθε εταιρεία, που δημιουργεί ένα πρόγραμμα, για το αν εγώ κάνω ή δεν κάνω αξιόποινες πράξεις? Με ποιο δικαίωμα θα με ελέγξουν από τα στατιστικά μου? Κι αν εγώ δεν το είχα διαβάσει, τι θα γινόταν? Θα με παρακολουθούσαν εν αγνοία μου?
Πόσοι από σας διαβάζετε τους όρους χρησιμοποίησης της κάθε "δωρεάν" υπηρεσίας?
Να σημειώσω ότι δεν πήγα εγώ να χρησιμοποιήσω αυτή την υπηρεσία, μου έστειλαν email, ότι θα είναι πιο βολικό για μένα, για να ελέγχω διάφορα πράγματα για τη σελίδα μου κλπ. Και ομολογώ ότι ήμουν έτοιμος να την χρησιμοποιήσω. Αλλά ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και δεν ξέρω πως, άρχισα να κάνω μια ενδελεχή ανάγνωση των όρων. Εκεί το είδα και βεβαίως δεν συμφώνησα όχι από φόβο αλλά από το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα. Να με ελέγξει η αστυνομία, να πω ότι έχει κάθε δικαίωμα και συμφωνώ απόλυτα. Αλλά η κάθε "ιδιωτική" εταιρεία,
Για ποιο λόγο? [Photo Via]