Ο πανικός του επαγγελματία και ... η κρίση!

Photobucket

Εχω καιρό να γράψω ένα προσωπικό άρθρο και σήμερα με έτρωγε το χεράκι μου. Η αφορμή δώθηκε από 2 αλαφιασμένους εκπρόσωπους εταιρείας παροχής εμφιαλωμένου νερού. Ναι, εκείνα τα μηχανάκια που βγάζουν ζεστό και κρύο αυτόματα. Στην αρχή μπαίνει ο ένας και είναι πιο κυριλέ: να σας δώσουμε ένα δείγμα από τα νερά μας και τον τιμοκατάλογο. Σωστός και επαγγελματίας, μου άφησε καλή εντύπωση και μια σημείωση στο μυαλό μου να δώσω μια ευκαιρεία στην συγκεκριμένη εταιρεία. Το δείγμα ήταν καλό, η συσκευασία όμορφη, οι τιμές καλές. Τα αφήνω στην άκρη και συνεχίζω την δουλειά μου. Μετά από κάνα μισάωρο έρχεται αλαφιασμένος ένας ακόμα εκπρόσωπος της ίδιας εταιρείας που μάλλον δεν είχε καταλάβει ότι ο προηγούμενος του, με είχε επισκευτεί ΗΔΗ. Κοιτάζει το μπουκάλι που ήδη είχε φέρει ο άλλος και τον πιάνει πανικός! Η τάδε εταιρεία που σας έχει αφήσει ήδη ... και εμείς έχουμε καλύτερα προϊόντα ... και καλύτερες τιμές και .... πάρτε το δείγμα μας... και γνωρίζουμε ότι πλησιάζουν όλους τους πελάτες μας!!! Για κακή του τύχη το καρτελάκι με την επωνυμία της εταιρείας του ΔΕΝ φαινόταν από κει που στεκόταν αυτός. Εγω κατέληξα με 4 λίτρα δωρεάν νερό και αυτός με lexotanil. Χωρίς λόγο.

Τα συμπεράσματα μου:

- ο πανικός δεν βοηθά που να χτυπιέσαι, όσο μεγάλη να είναι η κρίση
- ο χειρότερος ανταγωνιστής σου, είναι ο κακός σου εαυτός
- όσο ανάγκη και να έχεις, μην τα βγάζεις όλα στη φόρα καθώς εκτίθεσαι χαλαρά
- όταν μυριστούν αίμα οι καρχαρίες, θα σε κυνηγήσουν ότι και να κάνεις
- η οργάνωση είναι σημαντική για να μην χαλάς ότι χτίζεις μέσα σε μισή ώρα
- η σωστή επιλογή προσωπικού είναι το 50% της επιτυχίας σου
- η σωστή παρουσίαση και η αξιοπρέπεια βοηθάνε πολύ
- η αντίληψη είναι απαραίτητη προϋπόθεση στους πωλητές
- όταν βιάζεσαι να πωλήσεις, απλά δεν θα πωλήσεις
- αν δίνεις ένα κομμάτι του εαυτό σου σε κάθε δουλειά, στο ξαναδίνουν πίσω σε λεφτά

- όλα αυτά δεν ξέρω πλέον πόσο μπορούν να σταθούν στην ελλάδα, μιλάμε για νορμάλ καταστάσεις.