Η online κοινότητα γίνεται mainstream

Photobucket

Πήγα να σχολιάσω ένα post του xplain.gr στο facebook και ανακάλυψα ότι μου έβγαινε πολύ μεγάλο οπότε το κάνω εδω. Το σχόλιο εκεί ήταν:
"1 στους 2 αγοραστές ξεκινούν την αναζήτησή του προϊόντος που θέλουν στα Social Media "αναγκάζοντας" ολοένα και περισσότερες εταιρείες να αποκτήσουν τη δική τους παρουσία σε αυτά! Εσείς; Θα μείνετε εκτός;"
 και το δικό μου σχόλιο:

"Αυτο που παρατηρούσα στην αμερικανικές τηλεόραση είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει διαφήμιση ΧΩΡΙΣ αναφορά σε online παρουσία είτε είναι σελίδα, είτε FB, είτε twitter και αυτό έχει προεκτάσεις και σε κάθε δημόσιο πρόσωπο λέγεμε παρουσιαστές ειδήσεων, δημοσιογράφοι, δημόσια πρόσωπα κλπ όπου η αίσθηση μου είναι ότι ένα κομμάτι της online κοινότητας έχει περάσει πλέον μπροστά στην οθόνη. Ο σχολιασμός σε πολλές εκπομπές, ακόμα και στις ειδήσεις πλέον προέρχεται μέσα από σχόλια του twitter και του Facebook όπου πλέον αντιμετωπίζονται [και καλά κάνουν] ωσάν κανονικές δηλώσεις των ανθρώπων που τις κάνουν δίνοντας μια διάσταση του που θα βαδίσει η online κοινότητα τα επόμενα χρόνια: ψηφιακή και κανονική ζωή συγκλίνουν. Σε κάθε θέμα που παρουσιάζεται και που σαφέστατα έχει γίνει θέμα και στην online κοινότητα -μια και έχει ταχύτερα αντανακλαστικά- δίνονται προεκτάσεις με σχόλια από τις online κοινότητες σε μια προσπάθεια να γίνει η TV πιο ευέλικτη και να μην χάσει την σπιρτάδα του μέσου που βασίζεται στην καθαρή ιδέα της είδησης ... να είναι FRESH"
Μια άλλη διάσταση του παραπάνω έχει να κάνει και με τις πολύ καλές ψηφιακές συσκευές που βγαίνουν πλέον και πίσω από κάθε μία, για να έχουν ελπίδες να πετύχουν στο στίβο της ψηφιακής ζούγκλας, στήνουν ολόκληρα social networks που αφορούν την κοινωνική δικτύωση ανθρώπων που επίκεντρο έχουν ένα συγκεκριμένο θέμα είτε λέγεται μουσική, παιχνίδια, σχέσεις είτε οποιοδήποτε αντικείμενο μπορεί να γίνει ο πόλος μιας σημαντικής μερίδας online socialιζόμενων.

[Photo Via]

  • και οχι μονο στα προϊοντα τεχνολογιας αλλα και στον τουρισμο και στις υπηρεσιες....

  • Καλά εννοείται Δημήτρη. Εχει νόημα να συζητάμε για το αντικείμενο σε μια online αγορά των 500.000.000 ??