How apple sells...



Οταν έχεις μια επιχείρηση των πολλών πολλών δις ... λεγε με apple stores ... είναι σίγουρο ότι οι βασικές αρχες πωλήσεων σου και σημαντικές είναι και πρωτοποριακές και δεν δέχονται αμφισβήτηση [μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου]. 

Οι παρακάτω είναι οι βασικές αρχές πωλήσεων της apple και καλό είναι να τα έχουμε υπ' όψιν:

 - Οι πωλητές ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝ! Απλά βοηθούν τους πελάτες!! 

 - Δουλειά σας είναι να καταλάβετε τις ανάγκες των πελατών σας, μερικές από τις οποίες δεν τις έχουν καταλάβει ακόμα. 

 - Τα αρχικα A.P.P.L.E , τα εξηγούν, στις πωλήσεις ώς εξής: 
         Α - Approach ... προσέγγισε τους πελάτες με ένα θερμό καλωσόρισμα 
         P - Probe politely ... απευθυνθείτε ευγενικά ώστε να καταλάβετε, τι θέλει ο πελάτης 
         P - Present a solution ..παρουσίαστε μια λύση που ο πελάτης μπορεί να αγοράσει ΣΗΜΕΡΑ. 
         L - Listen ... ακούστε προσεκτικά τα παράπονα και τις αμφιβολίες 
         E - End it well ... αποχαιρετίστε με ευγένεια και προσκαλέστε ξανά τον πελάτη 

 - Μειώστε τις απαντήσεις σας στους πελάτες, σε μικρές -λεκτικά- απαντήσεις! 

 - Οποιος πωλήτης αργεί 3 φορές μέσα σε 6 μήνες θεωρείται "καμμένος"! Αν όμως τους πρώτους 6 μήνες είσαι σωστός, τότε τους επόμενους μπορείς να αργήσεις 6 φορές!! 

 - Οι πωλητές ενθαρύνονται να πωλούν apple care [εδώ να πω ότι μου έκανε εντύπωση ότι το apple care ΔΕΝ διατίθεται στην πολιτεία της Florida!!!!] 

 - H εκπαίδευση πάνω στα apple προϊόντα της apple διαρκεί μια βδομάδα, 40 ώρες και προτιμούνται άτομα που είναι ήδη πιστά στην apple και την φιλοσοφία της ώστε να πιστεύουν σε αυτή! 

 - Εχουν εντολή να μην διορθώνουν συνεχώς τους πελάτες όταν δεν προφέρουν σωστά τα προϊόντα της Apple! 

 - Οι αμοιβές του προσωπικού κυμαίνονται από 9-15 δολ την ώρα για τους πωλητές και 30 δολ την ώρα για τους Genius Bar employees

 Για το τέλος αφήνουμε το κερασάκι ... ο Steve Jobs συμμετέχει πολύ στην λειτουργία των Apple Stores. 

 [Via]