Αn Asus Odessy

Μια και έδωσα την εικόνα, να πώ και την ιστορία: πάω να φτιάξω έναν server για μια σχετικά μικρή επιχείρηση, έρχονται τα υλικά και στήνονται. Από το πρώτο άναμα, προβλήματα. Ο τετραπύρηνος Intel δούλευε σαν 386i [το πρώτο μου pc]με σαραντάρη δίσκο [και μιλάμε τότε για ΜΒ]. Δοκιμές επι δοκιμών και κολλήματα παντού. Τηλ. σε τεχνικό της ASUS, στείλτο κάτω μου λέει. Εγω να έχω περιορισμό στο χρόνο παράδοσης και να μετράω τα καντήλια που υπάρχουν στην Κέρκυρα. Να δοκιμάσω ένα bios update σκέφτομαι, το κάνω και στο 70% κολλάει! Μετράω και τα καντήλια της Ηγουμενίτσας και φτάνω στα καντήλια των Ιωαννίνων. Στην επανεκκίνηση ανοιγει! Οπα! Ζητάει CD και κάνει restore το original BIOS που είναι αποθηκευμένο στο CD! Αψογα! Ξαναδοκιμάζω bios update και να μαστε να δουλεύει μια χαρά. Κάνω setup τους δίσκους σε RAID με mirroring και είμαι έτοιμος! Δουλεύει. Να πώ μια πολύ καλή κουβέντα για την πρόβλεψη της Asus για το restore και μια κακή κουβέντα που δεν αναγνώρισε τον τετραπύρηνο, ενώ δηλώνει ότι τον υποστηρίζει...
Τέλος καλό, όλα καλά.