Windows 7 και επίσημα πλέον! ΟΛΕ!

Photobucket
Αντε να ... φεύγουν τα Vista και να μπαίνουν πια στη ζωή μας, επίσημα πια τα Windows 7. Είναι πλέον το επίσημο όνομα με τον οποίο θα αναφέρεται η Microsoft στον αντικαταστάτη των windows vista. Ουφ! Αρκετά με αυτά ..!
And, as you probably know, since we began development of the next version of the Windows client operating system we have been referring to it by a codename, "Windows 7." But now is a good time to announce that we've decided to officially call the next version of Windows, "Windows 7."
[Introducing Windows 7 ]

  • Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα έχει ο κόσμος με τα Vista. Εγώ έχω εδώ και ένα χρόνο τα vista ultimate x64 και δεν έχω κανένα πρόβλημα παίζω παιχνίδια , έχω όλα τα προγράμματα που είχα παλιά και είναι όλα τελεία. Έχω να δω μπλε οθόνη και κόλλημα ένα χρόνο.

    Για εμένα παντός από την στιγμή που τα Vista είναι πολύ καλά και τα windows 7 θα είναι ακόμη καλύτερα. Επιπλέων πιστεύω πώς τα windows 7 θα είναι τα vista με service pack 2 τίποτα παραπάνω.

  • This comment has been removed by the author.
  • Υπάρχουν διάφορες απόψεις και τις σέβομαι. Άλλα παρατηρώ όμως κάθε μέρα ...

    Και δεν υποστηρίζω καμιά έκδοση, απλά αναφέρω τι βλέπω ...