Eddie's Sunday List

Καλημέρα και εύχομαι καλό μήνα με όμορφη διάθεση που θα προσπαθήσω από μέρους μου να γίνει πιο καλή με μια σειρά από ενδιαφέροντα site: -Iphone Art - φωτό τραβηγμένες με το iphone, για να ξορκίσετε τα πολλά megapixel.Εβαλα και εγω εκει φωτό και θα φανουν οσοπουπω. -Image After - Τρομερό image directory με δωρεάν φωτογραφίες. -Cydia Sidebar for Win - οποιος ξέρει απο iphone, Cydia is THE stuff. -Qt Software - κάντε το πρόγραμμά σας να δουλεύει παντου [linux, MAC, Windows] . Το χρησιμοποιει και το Google earth. -Semantic Radar - Addons για Firefox για να μπορειτε να μαθαινετε αν υπάρχουν νέα έγγραφα για το Semantic. Diva ειμαι σίγουρος ότι το θες. -Free SEO tools - θα τα δω και εγω να μάθω λίγο παραπανω. Μια σημειώση και για μενα. -PicClick - από τους πιο εύκολους τρόπους να βρείτε κάτι στο Ebay. Θα το παίξω και εγω. -ColourLovers - αν ψάχνετε χρωματικές παλέτες για εμπνευση, δείτε το. -MathPlayground - για όσους αγαπούν τα μαθηματικά προβλήματα όπως εγω. -Lingr - Φτιάξτε ευκολα chatrooms και μιληστε με φίλους. -ProxyList - μεσω αυτού μπείτε σε site που δεν ανοιγουν από ελλάδα, όπως pandora.com. Καλό μήνα, μέχρι το βράδυ θα προσθέτω...

  • πολύ καλό το Image After!

  • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ... καλό μήνα!

  • a, κι εγώ στο ιματζ αφτερ κόλησα και μάλιστα μου φάνηκε πολύ πολύ χρήσιμο
    ευχαριστούμε πάλι για την έρευνα σου!
    καλή βδομάδα