Σώστε το pc σας από τον firefox

Ενα πολύ όμορφο tip από τον φίλο μου Βαγγέλη aka kazal, ξέρουν οι γνωρίζοντες, να εγκαταστήσετε το firefox ultimate optimiser γιατί απλά μειώνει την χρησιμοποίηση πόρων από το σύστημα κατά 95%. Αν δηλαδή ο firefox όταν ανοίγετε κάποια παράθυρα σας καταλαμβάνει 300kb από μνήμη, αμέσως μετά την εγκατάσταση και με τα ίδια παράθυρα θα θέλει ΜΟΝΟ 5kb. Είναι δοκιμασμένο ακόμα και στον 3.6 beta6 του firefox που έχω εγώ. Δουλεύει άψογα. Στην εικόνα έχω ανοικτά 5 tabs στον firefox!!!
Βαγγέλη Thnx!

  • Sorry but seems like a trojan: http://bit.ly/8b66V6

    2 good 2 B true

  • To έχουμε εγκαταστησει 4 άτομα με διαοφρετικά antivirus και δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Το adaware μπορει να είναι επειδη στην εγκατασταση σε ρωταει αν θελεις να εγκαταστησεις μια toolbar για τον firefox, πιθανώς για διαφημιστικους σκοπούς.

  • Εγω απλά του είπα να μην εγκατασησει την toolbar.

  • Αν και μειώνει δραματικά την δέσμευση μνήμης του firefox, με τις δοκιμές που έκανα βλέπω ότι οι επιδόσεις πέφτουν δραματικά.

    Κυρίως σε σελίδες με flash που χρειάζονται και μεγάλες ποσότητες μνήμης.

  • Trojan for me too :-/

  • Βρε ειρήνη, δεν είναι trojan. Εκανα SCAN με αρκετά πράγματα. Αλλο το adaware. οσον αφορά τις επιδόσεις είναι λογικό, να έχει διαφοροποιήσεις. Στο δικό μου φορητό που δεν είναι και τετραπύρηνος με διευκολύνει πολύ. Το άλλο το παλικάρι που μου το είπε, το έχει εγκατεστημένο πάνω απο 6 μήνες και είναι όλη μέρα με τον firefox, online.