Google Nexus One : Official





Παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα το Google Nexus One από την google, σε μια σημαδιακή ημερομηνία καθώς είναι η μέρα που ανοίγει ουσιαστικά η CES 2010, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις πληροφορικής στο Las Vegas και βεβαίως θα είμαι και εγώ εκεί να την παρακολουθήσω για πρώτη φορά! Φοβερά χαρακτηριστικά και το καλό βεβαίως είναι πως στην αμερική που είμαι θα έρθει και σε Verizon που έχω τον αριθμό μου και σε Vodafone.

I'm waiting ...

Τα χαρακτηριστικά του Google Nexus One:

  • 3.7″AMOLED great color display
  • 1GHz snapdragon processor, Qualcomm QSD 8250 1 GHz
  • 100,000:1 typical contrast ratio
  • 5 megapixels camera
  • Autofocus from 6cm to infinity
  • LED flash
  • Removable 1400 mAH battery
  • one-click upload to YouTube
  • dual microphones for noise cancellation during a call for a “crystal clear call experience”
  • live wallpapers, all dynamic and interactive
  • Pictures and images are batched by date for easier access. It also syncs to Picasa.
  • Voice recognition is also built in
Σχόλια: γρήγορος επεξεργαστής, φοβερό contrast, εφαρμογές που σκίζουν - αν μπείτε στην επίσημη σελίδα και κάνετε κλικ στις εικόνες δίνει βίντεο με τις δυνατότητες, πανέμορφη οθόνη , ευτυχώς πολύ καλή κάμερα 5 megapixel με flash και αυτόματη εστίαση και ελπίζω να έχω hands on, σε 2 μέρες στη CES.

[Google Nexus One Official Page]