Hands on Nokia Χ6 @ CES2010

To Nokia Χ6 που είχα στα χέρια μου στην Nokia, κατ' αρχήν μου έμεινε στο χέρι όλη κάτω πλευρά! Πάλι καλά που δεν το έκανα κομμάτια! Μου φάνηκε πάντως αρκετά πλαστικό, ευπαθές και απλά ένα μέτριο τηλέφωνο ποιοτικά σε αντιδιαστολή με την αρχική μου εντύπωση για ένα πιο όμορφο και μουράτο τηλέφωνο. Η οθόνη του ήταν καθαρή, το φλάς μου έκανε εντύπωση που ήταν διπλό LED, ο φακός Carl Zeiss κλασσικά καλός 5 megapixel, της κάμερας. H καλή του πλευρά είναι η μουσική [35 ώρες μουσική] αλλά πραγματικά σε νεανικά χέρια νομίζω ότι δεν θα ζήσει πολύ! Too much plastic. Μια άλλη ιδιότητα του, ανάλογα με την χώρα και τον παροχέα είναι το comes with music που σου επιτρέπει να κατεβάζεις online από 9.000.000 τραγούδια δωρεάν ότι θέλεις, για ένα ολόκληρο χρόνο, στο κινητό. Και πάλι εξαρτάται από τη χώρα και τον παροχέα., κατά τα λεγόμενα της υπαλλήλου της Nokia. Οπότε σαν μουσικό τηλέφωνο πετυχαίνει το σκοπό του. O χειρισμός του touch ήταν γενικά ακριβής αλλά οι τελικές εντυπώσεις μου δεν ήταν υπέρ του γιατί ένα μουσικό νεανικό τηλέφωνο πρέπει να έχει νομίζω και μια κατασκευή που να αντέχει. Εχω δει iphone να γίνεται κομμάτια σε εφηβικά χέρια. Αυτό δεν θα αντέξει!