Social Media Car aka BMW-Facebook Car!



Μια μοναδική ευκαιρία έχουν οι φανατικοί οπαδοί και ... μη της BMW να επιλέξουν ΜΕΣΩ FACEBOOK τον συνδυασμό που τους αρέσει μέσα από μια γκάμα 16 διαφορετικών επιλογών που έχουν καταλήξει οι σχεδιαστές της εταιρείας!!! Το αντικείμενο μελέτης είναι η νέα έκδοση του BMW 1-series που σαφής στόχος του είναι το νεανικό κοινό.

Τα social media μπαίνουν πιο ενεργά στη ζωή μας και αυτό είναι πλέον φανερό σε όλο παερισσότερους τομείς. Οι εταιρείες το αντιλαμβάνονται πια και αρχίζουν να το αξιοποιούν κατάλληλα καθώς έχουν πλέον στα χέρια τους ομάδες χρηστών με νούμερα που αριθμούν πάνω από 1.000.000. 

[Via]