Eddie's Sunday List 9

H καθιερωμένη βόλτα στα απάτητα του κυβερνοχάους! Ενα από τα πράγματα που μου αρέσει είναι να ανακαλύπτω πράγματα που θα ήθελα να τα μοιραστώ και το πρώτο link είναι αφιερωμένο στον πολύ καλό μου φίλο Νίκο που ετοιμάζεται να ζήσει την πιο σημαντική στιγμή του, το γάμο του.
-Wedding Gifts - και να θυμάστε να μείνετε πάντα όπως σήμερα.-
-Κristian Olson fine Art - μου άρεσε πάαααρα πολύ. Λεπτή τέχνη. -ΜΙΤ open source - ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια και κάποια [1800] μαθήματα που μπορείτε να δείτε online. -Hello TXT - στείλτε από μια σελίδα κατευθείαν σε twitter, jaiku, pownce, facebook, myspace - ταυτόχρονα!! ΒΟΛΙΚΟ. -Icebrrg - web forms made very easy. For those who need them. -Pisoga - Παρακολουθήστε τα αγαπημένας σας κομικ online σε βίντεο! -Painters Gallery - μια μεγάλη λίστα για όσους την ψάχνουν με την ζωγραφική. -Photoshop Brushes - καταπληκτική δωρεάν συλλογή από "βούρτσες" για το φωτεινό μαγαζι! -Creators - Κόμικ ξανά και ίσως γιατί απλά στα 70 μου θα είμαι 18 ... Inside. -Top10 Security Plugins - για το Wordpress, παρόλο που γράφω σε blogger. -Racing Cars for Sale -Ε! ρε και να χα την εργοστασιακή Xsara του Loeb. Drifting for ever... -MSN Encarta - Online λεξικό αλλά και μεταφραστικό εργαλείο, περιλαμβάνει και θησαυρό.

  • Απίστευτε και μοναδικά τρελέ μας φίλε!! ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!